Termeni si conditii

Termeni și Condiții

Utilizarea Site-ului este guvernată de acești termeni și condiții de utilizare.

I.Date despre compania care deţine site-ul şi operează magazinul online.

Magazinul online găzduit de site-ul web www.casamobilei.ro deţinut de CLASIC S.R.L. cu
sediul Craiova strada Maria Rosetti nr. 72 jud. Dolj; C.U.I. RO19215981; înregitrat la
Registrul Comerţului sub nr. J16/2136/2006, denumită în continuare Compania.

Magazinul online este operat în conformitate cu prezentul regulament, care cuprinde
detaliat termenii şi condiţiile de operare care se completează cu reglementările legale
aplicabile.

Prezentul Regulament este pus la dispozitie gratuit.

II.Definiţii.

Vizitator: orice persona fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică care
navighează site-ul online al magazinului, indiferent că îşi creează sau nu un cont şi nu
este considerată Client în sensul prezentului regulament.

Client: persoană fizică cu vârstă peste 18 ani, sau după caz, persoană juridică care
deţine un cont pe site-ul magazinului online şi efectuează o Comandă, devenind astfel
parte a contractului de vânzare-cumpărare încheiat în formă electronica care are ca
obiect produse achiziţionate de pe site-ul online al magazinului.

Utilizator: cuprinde atât personele care au calitatea de vizitator cât şi pe cea de
client.

Contul: conţine date cu caracter personal ale Utilizatorilor, incluzând, dar fără a se
limita la: nume, prenume, adresă validă de e-mail, nr. de telefon, adresa de domiciliu
şi/sau reşedinţă, cont bancar, parola cont. La crearea Contului, Utilizatorul îşi exprimă
Consimţământul în vederea prelucrării datelor sale cu caracter personal, în coformitate
cu termenii şi condiţiile prezentului document.

Formularul de comandă: reprezintă un document electronic care cuprinde câmpuri
obligatorii şi/sau facultative care urmează a fi completate de către Utilizator în
vederea plasării comenzii online. Datele cu caracter personal indicate în formularul de
comandă pot coincide cu cele indicate în Cont, cu posibilitatea clientului de a opta
pentru o adresă de livrare distinctă faţă de adresa de la domiciliu ori reşedinţă.

Comanda: reprezintă intenţia fermă şi irevocabilă a Clientului de a cumpăra produsele
selectate.

Contract/ Contractul de Vânzare – Cumpărare în format electronic: reprezintă contractul
încheiat la distanţă între Companie şi Client, având ca obiect produsele selectate în
Comandă şi confirmate ulterior în orice modalitate de către Companie pentru
disponibilitatea produselor şi preţul aplicabil acestora indicat pe Site şi confirmat
ulterior prin e-mail de către Companie, plătit de către Client conform specificaţiilor
din Termeni şi Condiţii.

Datele Clientului: înseamnă orice date cu caracter personal, precum, nume, prenume,
adresă, telefon, CNP, date carte de identitate, adresă de e-mail pe care Compania le
stochează în vederea achiziţionării produselor, în conformitate cu prezentul regulament.

Consimţământul: reprezintă manifestarea de voinţă a Utilizatorului, exprimată în mod
voluntar, în sensul acceptării tuturor termenilor și condițiilor prezentului document
inclusiv în cee ace priveşte prelucrarea datelor sale.

Newsletter: reprezintă un mijloc de informare, transmis periodic de Companie prin
mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele și/sau promoțiile
Companiei dintr-o anumită perioadă Utilizatorului, în măsura în care Utilizatorul optează
pentru acest serviciu în mod expres, fără a conține vreun angajament al Companiei față de
Client.

III.Prevederi generale

1.Prezentul regulament defineşte detaliat termenii și condițiile în care Clientul poate
achiziționa produse prin intermediul site-ului www.casamobilei.ro. Compania își rezervă
dreptul de a modifica și actualiza unilateral termenii și condițiile prezentului
regulament, chiar şi în lipsa unui acord ori a unei notificări prealabile a Clientului.

2. Navigarea pe acest Site şi utilizarea serviciilor magazinului online implică
Consimţământul dat din partea Utilizatorului. Consimţământul se consideră exprimat în
momentul în care Utilizatorul bifează fereastra Accept. Prin exprimarea Consimţământului,
Utilizatorul declară că a citit în întregime prezentul document, că a înţeles pe deplin
şi este de acord cu semnificația și conținutul termeniilor şi condiţiilor prezentului
document.

3.Accesand pagina termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a
acestor prevederi.

4. Secţiunea de contact va cuprinde datele de contact ale reprezentantului Companiei cu
care Utilizatorul va putea lua contact în măsura în care are orice nelămurire,
solicitare, întrebare în legătura cu termenii şi condiţiile prezentului document.

IV.Noţiuni generale referitoare la produse, imagini şi promoţii

Informatiile, respectiv imaginile/pozele produselor au caracter informativ, iar produsele
livrate pot diferi de imaginile de pe site din punct de vedere a culorii sau nuantei.

Promotiile/ofertele prezentate pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.
Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in
care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor
disponibile.

Promotiile afisate pe site pot fi diferite fata de cele din magazinele fizice.

Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor
confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

SC Clasic SRL isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe
site.

V.Continut. Proprietate intelectuală

Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice,
imagini grafice, conţinut text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt
proprietatea intelectuala exclusivă a www.casamobilei.ro sau al partenerilor.

Utilizatorului îi este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, reproducerea,
alterarea, ori utilizarea conţinutului site-ului www.casamobilei.ro, fără existenţa unui
acord prealabil acordat în scris de către Companie. În caz de încălcare a acestei
obligaţii, Utilizatorul răspunde, în mod direct, faţă de Companie pentru orice prejudiu
rezultat ca urmare a încălcării prezentelor prevederi. Pentru orice reclamatii
referitoare la drepturile de autor si folosi rea incorecta a informatiilor va rugam sa ne
contactati la: office@casamobilei.ro

Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri
personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile de mai sus.

Orice incalcarea a dreptului de autor poate fi sesizata la adresa de email:
office@casamobilei.ro

VI.Momentul încheierii contractul de vânzare. Transferul proprietăţii şi a riscurilor
contractului.

Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat în momentul în care Clientul
primeşte prin e-mail şi/sau SMS confirmarea Comenzii din partea Companiei.

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor achiziţionate şi riscul contractual
se transmite Clientului de la momentul livrării produselor, sub condiţia plăţii integrale
a produselor comandate şi a taxelor de livrare.

VII.Politica de vânzare online a companiei.

Clasic SRL poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii
practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului online sunt
destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

SC Clasic SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii
disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

VIII.Plasarea comenzilor

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe
site.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca SC Clasic SRL poate sa il contacteze, in
urmatoarele scopuri / situatii:

• Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de
platii cu card bancar;

• Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC Clasic SRL, in
cazul platii cu card bancar.

• Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.

• Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de
situatie si alte servicii cu valoare adaugata (ex. transport, etc)

• Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

Sc Clasic SRL poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio
obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa
pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de
platii online;

• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri, in cazul platii online;

• datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

• activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura

• fara nicio justificare.

• Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 4.3.

• O comanda confirmata de catre client si de cate SC Clasic SRL devine Contract la
Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.

IX.Plata

SC Clasic SRL va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru
plata integrala:

1.Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dvs, in conditii de
siguranta deplina!

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si
MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de
schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei
euplatesc.ro

SC Clasic SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul
dumneavoastra.

2. Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC Clasic SRL,
in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

Intrucât unele Produse de pe Site pot fi afişate din eroare sau cu un preţ ce poate fi
considerat în mod evident derizoriu, SC Clasic SRL are dreptul să anuleze eventuale
comenzi lansate cu privire la acele produse, obligându-se să restituie Clientului, după
caz, orice sume plătite până la acel moment, cu consecința restituirii întregii sume
plătite de Cumpărător în considerarea Comenzilor anulate.

Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in
lei (RON) si includ TVA. SC Clasic SRL isi rezerva dreptul de a modifica pretul
produselor / serviciilor fara o instiintare prealabila

Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat
este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea
produsului/serviciului, in cazul in care sunt produse in promotie. Astfel, se evidentiaza
promotia pe fiecare produs, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de
promotie (de plata).

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile
furnizate de Client in formularul destinat. SC Clasic SRL nu raspunde de corectitudinea
informatiilor furnizate de Client pentru factura.

La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala,
certificat de garantie, certificat de conformitate, schite de montaj.

In cazul platilor online SC Clasic SRL nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru
niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la
comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in
cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru
aceasta actiune o poarta numai clientul.

In cazul in care CLIENTUL intarzie din vina sa plata Bunurilor, termenul de livrare
asumat de SC Clasic SRL se decaleaza cu numarul de zile pana la efectuarea platii.

4. Plata Ramburs

– se poate efectua doar in cazul produselor de dimensiuni mici si medii. Pentru comenzi
cu produse fragile, cu volum si greutate mare(coltare, canapele, mese,

mobilier de dormitor si living), plata se poate face doar online cu card bancar sau prin
transfer bancar.

X.Livrarea produselor

Transport

1.Livrarile se vor efectua in medie in 2 -10 zile de la plasarea comenzii(pentru
produsele aflate pe stoc) si 15-90 zile pentru produsele care nu se afla in stoc si sunt
aduse special pentru clientul care a facut comanda, fara a depasi termenul de 120 de
zile. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SC Clasic SRL, se obliga sa informeze
Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata
vor fi rambursate de catre SC Clasic SRL in termen de maximum 14 zile.

2.Livrarea catre Client a produselor (de dimensiuni mici si medii) achizitionate de la SC
Clasic SRL, este efectuata prin intermediul firmelor de curierat Cargus sau alte firme de
acest gen,prin mijloacele de transport proprii in orasele in care acestea sunt
disponibile sau prin bursa nationala de transport, pentru produse fragile sau cu volum
mare.

3.Valoarea costului de livrare se calculeaza astfel:

– 49 lei pentru achizitii de pana la 499 lei
– 69 lei pentru achizitii cuprinse ntre 500 lei si 799 lei
– 99 lei pentru achizitii cuprinse intre 800 lei si 1399 lei
– 129 lei pentru achizitii cuprinse intre 1400 lei si 1999 lei
– 149 lei pentru achizitii cuprinse intre 2000 lei si 2999 lei
– 199 lei pentru achizitii cuprinse intre 3000 lei si 3999 lei
– 249 lei pentru achizitii cuprinse intre 4000 lei si 5999 lei
– 299 lei pentru achizitii peste 6000 lei
4.SC Clasic SRL se obliga sa livreze bunurile catre CLIENT, care va asigura ambalarea
corespunzatoare a acestora.

5.Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei.
Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului.
Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului,
schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile
necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii –
achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si
diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida,
Lemn, Rigips etc).

6. Daca clientii opteaza pentru ridicarea gratuita a comenzii/comenzilor, din depozitul
nostru situat in Craiova (str. Maria Rosetti nr.72), termenul de ridicare este de 7 zile
calendaristice, de la momentul notificarii acestuia (via telefon sau sms sau email). Dupa
acest termen, fara o intelege intre vanzator si client, comanda va fi anulata.

7.Serviciul de livrare este disponibil numai pe teritorului Romaniei!

XI.Garantii

1. Fiecare produs comercializat de Clasic SRL beneficiaza de termenul de garantie conform
legislatiei romanesti in vigoare, respectiv 2 ani pentru persoane fizice si 6 lunipentru
persoane juridice.

2. SC Clasic SRL declară pe proprie răspundere că produsele corespund documentaţiei de
execuţie a fabricantului și standardelor românești. Materiile prime și materialele
utilizate nu afectează viaţa și sănătatea consumatorului.

3. Termenul de garanţie comercială este de 24 luni pentru persoanele fizice si 6 luni
pentru persoane juridice. Durata medie de utilizare este de 5 ani pentru mobilier (
dulapuri,biblioteci, bucătării, paturi, etc ) canapele cu tapiţerie din stofă sau
înlocuitori de piele și 10 ani pentru saltele și canapele cu tapiţerie din piele.

4.Utilizarea produsului în alt regim de lucru decât cel casnic / de birou și în mediu de
lucru normal duce la riscul apariţiei disfuncţionalităţilor sau a altor evenimente
neplăcute de tip deteriorare, respectiv scoaterea din garanţie. Pentru a beneficia de
garanţia acordată, aveţi obligaţia de a respecta instrucţiunile de utilizare și
întreţinere și totodată instrucţiunile de montaj livrate odată cu produsul, de a asigura
integritatea fizică a acestuia și a accesoriilor și de a nu permite nici un fel de
intervenţii în afara personalului autorizat al SC Clasic SRL. În caz contrar, vânzătorul
este exonerat de orice responsabilităţi privind remedierea gratuită a defecţiunilor
survenite.

5. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri,
crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., montarea incorecta
,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare
incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea
substantelor chimice etc, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul
produselor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor.

6. Clientul este de acord cu faptul ca produsele din materiale naturale precum: piele,
lemn masiv, furnir din lemn masiv nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al
texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe
material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

7.Producatorul si vanzatorul sunt exonerati de obligatiile lor privind garantia, daca
defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre cumparator a instructiunilor de
montaj, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare.

XII.Returnarea produselor

I.Returnarea produselor

Clientul (persoana fizica) poate returna produsele achizitionate prin comanda, in
urmatoarele situatii:

•• Coletele prezinta deteriorari severe

•• Produsele au fost livrate gresit

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati
si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea
produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice Clasic SRL intentia sa de a returna produsele
achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim
14 zile calendaristice de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat SC Clasic SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca
produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Clasic SRL (sau
unei persoane autorizate de Clasic SRL) sa receptioneze produsele, fara intarziere
nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat
Clasic SRL decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele
sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate
corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine
responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Clasic SRL, prin pastrarea
documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in
momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin
formularul de retur, Clientul notifica Clasic SRL de cerinta de retur, iar Clasic SRL
ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in
urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile
calendaristice de la inregistrarea cererii de retur.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si
limitele unei comenzi normale

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul
produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre
client

II.Conditii de returnare – PARTICULARITATI

1.Mobilier

– Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile
(inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică,
manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

– Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost
confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice
produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime,
lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau
orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform
articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate
sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau
accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în
aceeași stare în care au fost livrate către client, Clasic SRL are dreptul de a decide
acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi
comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții
noștri.

2.Scaune

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:

– Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice.

3.Saltele

– În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de
igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de
urgență nr. 34/2014.

– Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client „la comanda” nu pot
fi returnate.

4. Canapele si Coltare

Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta
doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a
comandat!

XIII.Reclamatii

Legislatia prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamatii!
Pentru ca produsele comercializate de kalenda.ro sunt fabricate in afara tarii,
cumparatorul va fi instiintat si accepta prin prezenta ca termenul de rezolvare a
reclamatiei va fi comunicat in scris la primirea reclamatiei de catre Vanzator/Furnizor.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mailsau
cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită
la adresa office@casamobilei.ro!

XIV.Excluderea răspunderii.

Răspunderea Companiei se angajează doar în eventualitatea încălcării cu intenție sau din
neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor prezentului regulament. În toate cazurile,
răspunderea față de Client pentru orice pierdere ori pagubă care se produce în legătură
cu o comandă este limitată la prețul total al respectivei comenzi.

În măsura în care din pricina unei erori, preţul unui produs a fost introdus în mod
greşit pe site-ul magazinului, Compania nu se obligă să furnizeze produsele selectate la
un preţ greşit. În acest caz, Companiei îi revine obligaţia de a informa Clientul de
îndată şi în toate cazurile anterior trimiterii e-mailului şi/sau SMS de confirmare.

Compania nu răspunde pentru eventuale pretenţii care ar putea decurge ca urmare a
informaţiilor eronate, inexacte sau incomplete, nereale furnizate de Utilizator.

Toate informaţiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site-ul care
găzduieşte magazinul online (incluzând, dar fără a se limta la, imagini, prezentari) nu
reprezinta o obligatie contractuala din partea Compania, acestea fiind utilizate exclusiv
în scop informativ şi cu titlu de prezentare.

XV.Protectia datelor cu caracter personal

Prin înregistrarea în cont, Utilizatorul înțelege să pună la dispoziția Operatorului
magazinului datele sale personale necesare în vederea realizării și finalizării cu succes
a procesului de achiziționare a produselor din magazin. Datele personale vor fi utilizate
pentru a identifica Utilizatorul, pentru a oferi acces la diferitele produse şi servicii
disponibile.

Utilizatorul garanteză că datele personale furnizate sunt adevărate şi exacte şi este de
acord să raporteze în timp util orice schimbare, modificare, actualizare a datelor cu
caracter personal.

Compania se obligă să respecte confidenţialitatea informaţiilor furnizate de Utilizator
şi se obligă să nu divulge, furnizeze, comunice aceste informaţii unor terţe persoane, cu
excepţia partenerilor de serviciu ai Companiei, cărora transmiterea datelor este necesară
în vederea finalizării procesului de comandă (printre care, serviciului postal,
serviciului de curierat).

Compania a implementat GDPR astfel cum reiese din Politica de confidenţailitate pe care o
puteţi accesa la următorul link. Prin accesarea serviciilor magazinului on-line
Utilizatorul îşi dă consimţământul expres pentru prelucrarea datelor sale conform
Politicii şi în scopul executării Contractului.

Compania se asigură că şi proprii angajaţi respectă confidenţialitatea informaţiilor
furnizate de Client.

XVI.Comunicarea

Utilizatorul declară că este de acord cu modalitatea de comunicare prin care Compania îşi
derulează operaţiunile comerciale, respectiv telefonic şi prin e-mail.

Orice convorbire verbală nu va produce efecte atâta timp cât nu este confirmată într-o
modalitate scrisă.

XVII.Forţa majoră.

Niciuna dintre părţile contractului de vânzare-cumpărare nu răspunde de neîndeplinirea
obligaţiilor care decurg din prezentul regulament dacă neexecutarea este datorată unui
caz de forţă majoră astfel cum acesta este definit în art. 1351 alin. (2) Cod. civ, cu
obligaţia de a notifica cealaltă parte în orice modalitate, în cel mult 5 zile de la
producerea evenimentului.

XVIII.Litigii

Eventualele litigii între Companie şi Utilizator care decurg din nerespectarea
prezentului regulament vor fi rezolvate pe cale amiabilă între părţi.

În cazul în care soluţionarea eventualelor litgii nu este posibilă pe cale amiabilă, se
va recurge la concursul instanţelor de judecată de la sediul Companiei.

XIX.Legea aplicabilă

Prezentul regulament este supus legislaţiei române în vigoare.

XX.Clauze finale

În cazul în care o prevedere a prezentului regulament este nulă, anulabilă ori este
lovită de o altă cauză de ineficacitate, aceasta nu va fi afectată validitatea şi
aplicabilitatea celorlalţi termeni şi condiţii.